מאמרים


הדפס מאמר זה

18.8.2005  ·  הכלה

שמלה, איפור ומה שמסביב...

לפניכם ריכוז של כמה עצות בכל הקשור לבחירת שמלה, איפור וכל שאר הגורמים לכך שתראו נפלא ביום הכלולות.

השמלה
לפני שמתחילים להתרוצץ בין כל המעצבים ולבדוק איזו שמלה אתן רוצות, נסו לדמיין כיצד הייתן רוצות להראות. סביר להניח שתוכלו תוך כדי "הפנטזיה" לדחות על הסף סוג מסוים של שמלות או מראה מסוים שאתן יודעות בוודאות שכך אתן לא רוצות להראות. כלל זה תקף גם לגבי בחירת מעצב השיער והמאפרת. אם תוך כדי האיפור ניסיון ותסרוקת הניסיון את מרגישה שזה לא זה אל תשעי לבקשת המעצב ואל תאמיני שביום החתונה זה יהיה אחרת - זה לא!

כשאת מודדת שמלה חשוב שתרגישי בה נוח ושתאהבי אותה. אל תשכחי שאת היא זו שמתחתנת, את זו שצריכה לאהוב את השמלה ואת זו שמחליטה. בכלל, בתהליכי הבחירה ולקיחת ההחלטות סביב המלבישים, המסרקים והסלונים למיניהם יש תחושה של לחץ מסיבי. פתאום איך שהספר מרים את השערות למעלה כל הסלון מסתכל ואומר: "וואו איזו יפה", "וואו את תהיי מדהימה", נסי להתעלם ולהקשיב לקול הפנימי שלך, את תדעי טוב מכולם. אם באמת קשה לך להחליט, כדאי שתיקחי אתך אחות/אימא/חברה טובה, מישהו שמכיר אותך באמת ואת סומכת על דעתו.

האיפור
בקרי אצל קוסמטיקאית כחודשיים לפני מועד החתונה. לעיתים נדרש לבצע טיפול פנים שרצוי לא לבצע אותו סמוך מדי ליום החתונה. ישנם פגעי עור שנראים הרבה יותר "טוב" מבעד למייק אפ ורצוי להיפטר מהם לפני החתונה, יחד עם זאת צריך לקחת בחשבון את תהליך ההגלדה.
בעניין המאפר: יש מאפרים הגובים תשלום עבור איפור ניסיון, ישנם כאלו שלא, ישנם כאלו שלא מבצעים. לכן, חשוב מאוד שאם את מחליטה לא לבצע איפור ניסיון התעקשי על פגישה אישית עם המאפר. חשוב שהוא יכיר אותך ויבין את דרישותייך. איפור הוא חלק בלתי נפרד מאופי. הן של המאפר והן של הכלה.
ישנם סלונים של איפור וסירוק הנאלצים לטפל בכמה כלות בו זמנית. אם את מחליטה להתאפר בסלון כלות מסוג זה, המבצע בו זמנית כמה כלות, ואת מתעקשת על מאפר מסוים, לעיתים תמצאי את עצמך מול איש צוות שלא מכיר אותך ורק מבצע הוראות (מה שלא מעיד בהכרח שהוא פחות טוב ממי שבחרת). אל תתביישי להחתים על זיכרון דברים בינך ובינם.
ברוב המקומות תקבלי טיפול יופי קצר כמו: מסכה, עיסוי לפנים, וכו´ אם את בעלת עור רגיש או שאף פעם לפני כן לא השתמשת בתכשירים קוסמטיים עלייך להיזהר. רצוי להשתמש במוצרים שהשתמשת איתם בעבר או לחילופין לבקש מראש דוגמיות לפני החתונה על מנת לשלול רגישות. לחתן: אם עורך נוטה לאדמומיות, פצעים וכו´ - ממש לא בושה לבקש מהמאפר שיעזור לך בזה, אם הוא מקצועי מספיק- חוץ ממך אף אחד לא ידע על כך.

ביום החתונה עצמו קחי אתך חברה טובה/אחות/אימא, אל תהיי לבד. חשוב שתהיי עם מישהו שמבין אותך, שישמור עלייך במידה ותזדקקי למשהו. אל תיקחי אתך יותר מדי אנשים - הם רק ילחיצו אותך.

כל העוסקים במלאכת היופי של יום הכלולות מבינים את חשיבות המעמד. הם מבינים את הצורך בעמידות האיפור, התסרוקת וכמובן המחוך. אבל, תפקידך ככלה לוודא את הדברים מראש. בקשי מהמאפר שידאג ביום החתונה לספוג איפור מוכן עם מייק אפ, ליפסטיק תואם לדרישתך, זוג גרביונים נוסף, חוט ומחט, עדשות מגע רזרביות(למי שמרכיבה עדשות) יחד עם כל החומרים הנלווים כולל טיפות עיניים, כדור לכאב ראש, דאגי מראש לתת את זה לחברה קרובה ולבקש ממנה להיות על המשמר.
כל מה שאת יכולה לבצע מראש ולא ביום החתונה עדיף מבחינתך: סידור הגבות, בניית ציפורניים, צביעת השיער - אפשר גם לפני יום הכלולות עצמו.
לגבי נעליים חדשות: נעלי אותם בבית לפרקי זמן קצרים על מנת להתרגל. חבל שיכאב בערב החתונה.


© כל הזכויות שמורות.

תגובות

שם: זכור אותי
אימייל:
http://
תגובה:
 

טיפים בנושא צילום החתונה




צרו אתר חתונה פרטי משלכם ותוכלו לשתף חברים ומשפחה מכל העולם באירוע הגדול בחייכם!

הרשמה

חיפוש מאמרים

מאמרים אחרונים

המתנה המושלמת

RSS / Atom