מאמרים


הדפס מאמר זה

29.7.2005  ·  הכלה

כיצד לטפל בעור הפנים?

ביום חתונתה כל כלה רוצה להיראות במיטבה. לצורך כך מומלץ לעבור סדרת טיפולי פנים לפני האירוע, זאת על מנת שביום החתונה, העור יהיה כמה שיותר רגוע ויפה.

הכנת עור הפנים לאירוע תלוי בסוג העור של הכלה. באופן כללי, לכל סוגי העור, מומלץ לבצע טיפול יופי הכולל פילינג קל ומסיכת יופי ביום האירוע, לפני האיפור.
במקרים קשים של עור שמן ובעייתי הכולל הופעת פצעים נדרש טיפול רפואי של כשלושה חודשים לפני האירוע בעוד שבמקרים של עור שמן המלווה בהופעת נקודות שחורות מומלץ להתחיל לטפל כחודש לפני האירוע. כמו כן, במקרים של עור יבש וחסר לחות מומלץ להתחיל בסדרת טיפולים להחדרת לחות כחודש לפני האירוע כאשר אחת לשבוע יש לעבור טיפול. במקרים שבהם יש נטייה לפתח הרפס, מומלץ להתייעץ עם רופא מכיוון שבעקבות הלחץ לפני החתונה עלולים להופיע פצעים.

כדאי להימנע מטיפולים קוסמטיים עמוקים וחודרניים סמוך לחתונה כגון: הוצאת שחורים וטיפולים עם שעווה, זאת כדי להימנע ממצב של אדמומיות או שטפי דם קלים שלאחר מכן יהיה קשה להסוות בעזרת איפור. כמו כן, בעת שימוש במסכות פנים למיניהן, רצוי להשתמש בתכשירים שכבר נוסו על העור בעבר כדי למנוע סיכוי לתגובה אלרגית ביום האירוע.

מלבד טיפולי פנים אצל קוסמטיקאית, מומלץ גם לשמור על העור בבית. לצורך כך יש לדאוג לאכול אוכל בריא ולהימנע ממאכלים שומניים שעלולים לגרום להופעת פצעונים. כמו כן, יש להקפיד על שתייה מרובה של בעיקר מים על מנת להחיות את העור ולנקות אותו.
בנוסף לכך, רצוי לא להשתזף בשלושת הימים לפני החתונה כדי להימנע מהופעת עור מתקלף שגם מסוכן לבריאות וגם לא יראה טוב בתמונות.


נכתב ע"י הילה פדלון, © כל הזכויות שמורות.

תגובות

שם: זכור אותי
אימייל:
http://
תגובה:
 

קביעת תאריך לחתונה טקס החינה




צרו אתר חתונה פרטי משלכם ותוכלו לשתף חברים ומשפחה מכל העולם באירוע הגדול בחייכם!

הרשמה

חיפוש מאמרים

מאמרים אחרונים

המתנה המושלמת

RSS / Atom